Zarządzanie Nieruchomościami Małgorzata Naskręt

Obsługa Administrowanie Zarządzanie Nieruchomościami

Administrowanie nieruchomościami

Nasi pracownicy posiadają duże doświadczenie w obsłudze nieruchomości, o bardzo różnym standardzie.
Wszystkie zatrudnione w naszej firmie osoby cechuje duże zaangażowanie oraz wysoka kultura osobista.
Kompleksową obsługę zarządzanych przez nas nieruchomości prowadzimy w oparciu o współpracujące z nami, sprawdzone i rzetelne firmy zewnętrzne, które są w stanie zapewnić niezawodność obsługi nieruchomości i wysoką jakość usług. Nie oznacza to oczywiście, że Wspólnota lub właściciel powierzonej nam nieruchomości ma ograniczone prawo doboru firm.
W tym i w każdym innym zakresie ściśle współpracujemy z właścicielem lub przedstawicielami mieszkańców.

Podstawowy Zakres Usług:

- Zorganizowanie i bieżący nadzór nad Obiektem,
- Utrzymanie w stałej sprawności wszystkich instalacji technicznych oraz innych urządzeń związanych z Obiektem,
- Zorganizowanie i usuwania awarii, przygotowywanie planów remontowych oraz ich realizowanie,
- Prowadzenie Księgi Obiektu Budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przepisami Prawa Budowlanego,
- Zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi, związanych z realizacją zadań po ich uprzednim zaakceptowaniu przez Właściciela, kontrola prawidłowości wykonania tych umów oraz ich rozwiązywanie w przypadkach gospodarczo uzasadnionych,
- Utrzymanie porządku i czystości wszystkich pomieszczeń, urządzeń, terenów zewnętrznych, oraz konserwacja zieleni ze szczególnym uwzględnieniem ochrony środowiska i architektury krajobrazu,
- Prowadzenie wykazu lokali, Właścicieli oraz ewidencjonowanie stanu prawnego i faktycznego Nieruchomości,
- Nadzór nad realizacją i egzekwowanie zawartych przez Właściciela umów z dostawcami mediów dla Nieruchomości,
- Zapewnienie ubezpieczenia Nieruchomości,
- Zorganizowanie systemu rozliczeń Właścicieli i Uprawnionych za dostawy energii elektrycznej, zimnej i ciepłej wody, ogrzewania, odprowadzenie ścieków, wywóz śmieci i inne czynności,
- Przygotowywanie projektów Planu Gospodarczego z uwzględnieniem analizy kosztów eksploatacyjnych i oczekiwań Właściciela,
- Prowadzenie księgowości z przygotowaniem bieżących i okresowych sprawozdań dla Właściciela,
- Windykacja należności oraz zapewnienie obsługi prawnej Nieruchomości, jak również reprezentowanie Właściciela przed organami państwowymi w ramach udzielonych pełnomocnictw,